Dag 6

Jaha då var den här dagen slut den med. Dagarna fullkomligt springer iväg här just nu!

Idag har jag vart ute med hundarna och tagit det lugnt.
När Richard kom hem från arbetet gick jag ner till stan en sväng och inhandlade Balsam och hårinpacking. Hittade en som luktade kokosnöt och jag blev helt kär i lukten. Använde den just när jag var inne i duschen och det luktade himelskt, undrar om håret kommer att lukta så nu när håret blir tort?!

För varje dag som går önskar jag att jag hade gått i en engelskskola. Vet det låter konstigt.
Men sanningen är att jag tycker det ser ut precis som på film. Allt verkar så mycket mer organiserat än i Sverige.
Vet inte om det ser ut så på alla skolor som det gör i Caterham, men skolan ser verkligen ut som ett slott. Typ som i Harry Potterfilmerna, fast ljusare.
Sen bär alla elever skoluniform, vilket jag med hade velat göra. Tänk vad skönt att aldrig behöva bestämma vad man skall ta på sig på morgonen. Sen tycker jag uniformerna ser ganska snygga ut med. Välvårdade iaf!

Väder

Vädret här i Caterham idag har varit växlande molnighet ( mest moln) men uppehåll hela dagen :)
Det har inte varit så kallt i luften men den starka blåsten har gjort att det ändå varit kyligt!


Nu laddar jag kameran inför London imorgon :)
SKa blir jätteskojigt!

Ha de bra


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hm, intressant att du skulle vilja ha skoluniform. Är det inte trist att alla ser likadana ut?

2009-09-05 @ 11:51:13
Postat av: Camilla

Svar Ulrika: nej jag tycker det ser fint ut, välvårdat på något sätt :)

2009-09-05 @ 12:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0