Dag 4

Nu har jag äntligen fixat en adapter till datorn så nu kan jag fortsätta med bloggandet.

De här senaste två dagarna har jag, som jag skrev i inlägget innan varit på picknick och varit i brighton.
Familjen har fortfarande semester så första dagen som jag arbetar själv blir på fredag, spännande..

Visar lite bilder från picknicken och Brighton

Så här ser det ut ungefär överallt där jag bor. Massor med gröna
öppna fält, vilket är perfekt när man skall rasta hundarna. Det finns
hur många ställen som helst man kan gå till.

Här är "the pier" i Brighton. En bro ut i vattnet där det finns massa
matställen, spel( sådana som brukar finnas på tivolin) och en massa
karuseller längst ut.

Brighton

Från picknicken.

Idag har jag varit ute med ena hunden, India, själv för första gången.  Tog en sväng till en park och var borta i 45 min. Innan jag gick ut med henne var jag ute tillsammans med Richard och rastade Archi. Så har blivit en hel del prommenerande idag. Skall även bort till gymmet och simhallen lite senare och kolla till o träna lite :)

Har varit nere i Caterham centrum idag med där jag och Bev gick lite ärenden. Sedan åt vi lunch, minnestronesoppa som var gott. Till frukost idag åt jag för första gången kall frukost bestående av flingor med mjölk och färska jordgubbar :)

Hoppas ni har det bra i Sverige/

Kommentarer
Postat av: Linda Svensson

gud vad fint det är:D:D:D<3

2009-09-02 @ 17:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0