Buckingham Palace, Tower Bridge och museum

Hej!
Heldagen i London var fantastisk. Började med att möta upp alla tjejerna vid London Bridge och där gick vi sedan omrking och kikade lite på någon Themes festival som hölls. Såg även Tower Bridge, mycket fin bro :)



Sedan åkte vi tunnelbana vidare till Buckingham Palace och det hade jag riktigt längtat efter att få se. Hur häfitgt som helst :)


Det var så stort att jag inte kunde få med hela på bilden


Vakter! De gick omkring så där med raka ben och gevär som man ser i
filmer ibland.

Sedan åkte vi vidare och stannade för att äta. Blev en grekisk sallad för mig, har varit sugen på något salt så länge så det var himla gott med fetaost ..hehe

Gick sedan in på National history/science Museum som var gratis :) Gick omkring där i ca två timmar och det var väldigt stort och mycket att se.


En sådan här hade då inte jag velat träffa på i skogen :)


Mega stora solstolar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0