Borta bra men..

... hemma bäst!

Ja då var golvet färdigt sopat och moppat men nu då?
Vad händer nu?
3 timmar kvar till resten kommer hem. Jag känner mig lite ensam. Ganska mycket faktiskt.
Att prata med hundar är inte lika skoj längre, jag har börjat komma in i rutinerna och ja..

Idag är faktiskt första dagen sen jag kom som jag har riktig hemlängtan!
Jag vill ha alla här runt omkring mig nu. Visste väl att jag skulle börja längta hem någongång och det gör jag verkligen nu. Inte för att saker och ting inte är bra utan jag har det kanon, vill bara ha familjen och vänner här.
Men det släpper nog till helgen när jag skall ut och träffa massa kompisar.


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej!

Förstår att det kan bli långtråkigt. Finns det ingen kurs som du kan anmäla dig till som är på dagtid? Det vore väl skoj?

2009-09-10 @ 17:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0