Boooooring!

Ok. Var lite lat och tog ut båda hundarna samtidigt, så istället för två promenader blev det bara en på ca 50 minuter. Men det gick bättre än vad jag trodde. Blev lite svårare att gå eftersom båda drar mycket så blev det nu dubbel belastning, men med de armmusklerna jag har så var det såklart inga proglem ^^

Just nu har jag tråkigt. Var en person här och kollade på låset i dörren och bytte ett fönster men harn har gått nu.
Hundarna sover så ska sticka ner till centrum en stund tror jag för just nu  jag tråkigttråkigttråkigt..






Bye

Kommentarer
Postat av: Filip

Du blir väldigt bra på bild :D

(Eller den i mitten var kanske mer charmig än snygg, men du fattar)

2009-09-09 @ 23:24:09
URL: http://onefag.blogg.se/
Postat av: Malin Lindgren

Du är fin Camilla :)

2009-09-12 @ 20:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0