Blandat

Har just avnjutigt en god kvällsmat bestående av pasta med tomatsås, blandat med bacon och en massa grönsaker. Super gott, men var proppmätt efter lite mer än halva tallriken, bara att äta upp. Stackars Richard fick ju ingen sådan mat för att, aa varför vet jag inte för de hade lätt räckt till allihopa, medn han fick äta brocoolisoppa + mackor istället.

Var och träna en kort stund förut, kör fortfarande nästan bara bålstyrka eftersom jag inte fått något program att följa än. Vet inte riktigt vad jag skall göra då, så det blir en uppvärmning på ca 20 min och sen bålstyrka.

Imorgon skall jag förhoppningsvis till friidrottsarenan, beror på om Rosie skall dit eller inte så att jag kan få skjuts :)

Nu skall jag in i duschen för en snabb dusch och sen skall jag se på film(sagan om ringen) eller cityakuten, har inte bestämt mig ännu men det lutar åt cityakuten.

Archi skall förresten till veterinären och kolla upp sitt ben på onsdag. Hoppas att allt ba snabbt för han är så livlig av sig att det kommer bli svårt för honom att sitta still om han hade behövt det.

Med detta säger jag godnatt och sov gott. Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0