Big Ben och London Eye

Hejsan sötnosar!

Dagen i London har varit helt fantastisk. Började med att jag åkte tåg till Victorian, hållplats i London. Sedan tog jag och Kajsa tunnelbanan vidare till Oxford street. Där vandrade vi omkring i många timmar och hittade en del fina grejer. Jag köpte med mig body butter, duschcreme, läppbalsam (som även detta luktade kokos), ett par trosor och 14 par strumpor! Om ni undrar varför jag köpte så många strumpor är det för att när jag kom hit till england insåga jag att i stort sett varenda par stumpro jag hade tagit med mig från sverige var trasiga.¨.. så nu har jag många nya som ska räcka ett tag. Billiga var dem med bara 2 pund för 7 st vilket motsvarar ungefär 25 kr.

Efter några timmar mötte vi upp en annan au pair, Johanna, som hon liksom jag kom från uddevalla. Lite fräckt sådär :)
Vi gick och fikade och sedan åkte vi tunnelbanan till Big Ben och London eye. Det finns mycket kvar att se i London för mig. Sedan vid halv åtta åkte jag hem!

Har Haft en toppendag.


Kajsa och Johanna framför London eye

Varför gör inte vi reklam på detta settet i Sverige?
Reklam för Kelvin Klein :P


Framför Big Ben :)

Matilda jag kollade efter I love london tröjor idag och priset ligger mellan 5-7 pund.
Det är en vit med rött hjärta du vill ha va? Hör av dig om storlek så skall jag nog kunna fixa en :)


Nu skall jag se på film. God natt

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej! Har läst om din London-trip. Låter jätteroligt att strosa i en storstad. Jag ska kolla med Matilda om tröjan, hon är inte hemma just nu...Är ju så dålig insatt i valutan så jag vet inte vad punden står i. Vad trevligt att din värdfamilj fixar något till din födelsedag.Vet inte om du är innne på MSN men jag kan be Matilda vara inne vid 20-tiden så får ni prata tröja..Annras tar vi det en annan gång. Ha det så gott!!!

2009-09-06 @ 13:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0