Arbeta själv

Första heldagen själv med hundarna idag. Hittills har allt gårr fint.
Gick upp strax innan 09.00 för att hinna äta frukost innan jag skulle gå ut med hundarna.
Tog ut dem på promenad en och en eftersom det är lättare så, men det är det som är det lite trixiga också.
Saken är att jag alltid börjar att gå ut med India eftersom hon inte behöver rastas lika länge som Archi, men varje gång jag tar ut India står Archi vid dörren och gnäller och försöker smita mm.  och då vill inte India gå på promenad utan lägger sig på marken utanför och går knappt att rubba. Hoppas dom vänjer sig!

Har varit igång och städat nu i två och en halv timme.
Började med att hänga upp och ta ner tvätt. Sopa golvet + moppa.
Städade sedan badrummet + moppa golvet även där. Man blir helt slut i kroppen av att städa, tur att jag har någon som kan göra det åt mig hemma :P

Nu sitter jag och käkar fruktsallad som jag har gjort själv. Riktigt god :) Har inte ätit så mycket frukt här än så det har jag väntat på.
Ikväll väntas förresten engelska köttbullar. Undrar om dom är lika dom svenska..

Ska äta upp nu och sen skall jag damsuga och mopap hallen.

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Mattssons

Hej! Så du har kommit i städartagen. Det är ju bra!

Du verkar få mycket promenader. Finns det någon friidrotts klubb som du kan börja i??

2009-09-07 @ 17:31:52
Postat av: Anonym

Bra att du får lära dig att tvätta och städa. Det kommer du att ha mycket nytta av när du kommer hem:)

2009-09-07 @ 19:46:41
Postat av: Linda Svensson

vad duktig du e :P

2009-09-08 @ 00:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0