Allt går bra

Heeej igen :)

Att få in Archi i kenneln var inga som helst prombelm, visserligen mutade jag honom med världens ben men det gick bra. Det ända är att han aldrig slutade skälla efter det att vi gick och när jag och India kom tillbaka från promenaden skällde han fortfarande. Har inte släppt ut honom än, han får sitta där en stund, annars kommer han bara stå inne i köket och skälla eftersom han infe får vara ute i trädgården pga hans ben.

India e så sööt. Promenaden gick galant. Hon gick så fint bredvid mig och det var ganska skönt att det bara var vi två. Hon är så rolig för när man går så lägger hon sig ner på rygg och vill bli klappad. Osså tigger hon godis hela tiden, jag är för snäll för det e svårt att inte ge henne något när hon är så söt som hon är :D

Nu vet jag inte vad ja skall göra, har städat i köket och lagt i första tvätten i tvättmaskinen, bara att vänta på att den skall bli klar och lägga i den andra. Tar två timmar drygt så blir lite segt att vänta, men ingen fara, har ju datorn haha :P

Kan sitta och lyssna på musik och ta det lugnt. Man blir ganska slapp av att inte göra någonting så jag ängtar faktiskt till träningen lite senare vid 18.00
Förresten så skadade jag mig lite igår när jag tränade på gymmet. Fick ont på ett ställe där jag hade ont i sommras så får ta det lugnt med vissa övningar, inte kul eftersom jag verkligen vill träna nu.
Men men..

Nu skall jag koncentrera mig på att inte göra någonting hehe.
Kraaaamar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0