Ajaj

Heeej:)

Har just kommit hem ifrån hundpromenaden. Det har blivit en liten rutin nu att jag går till en park ca 10 min från huset, där släpper jag först lös India.
India står och väntar på att jag skall släppa lös Archi, när han blir fri från kopplet springer han utav bara sjutton runt en häck som styår ca 20 m bort. India följer efter och efter en ca 20 sekunder kommer de tillbaka till mig, då har Archi en kotte i munnen som han vill att jag skall kasta åt honom. Samma sak varena dag..:)
Idag lyckades även Archi fånga en annan hunds boll så jag fick springa efter och jaga honom för att kunna lämna tillbaka den.
Archi har skadat benet :/ Bev berättade för mig att han hade gjort det igår men imorse märkte jag ingenting, förren vi var påväg hem från promenaden då han gick och haltade och hoppade på "ett" ben. Stackarn, hoppas det inte är något allvarligt!

Nu skall jag ta tag i mina hushållssysslor. På programet idag står det:
- tvätta badrummen
- sopa och moppa hallen
- sopa och moppa köksgolvet
- tvätta + hänga upp tvätt
- Städa i köket ex. ställa in i diskmaskinen, damma lite sådant.

Fullt upp med andra ord.
Aufwiedersehen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0