A table for two please

Good Evening!

Har varit ute och tit tillsammans med Richard. Det blev en Hawaii pizza på en mycket fin restaurang. Gott som tusan!
Till efterrätt blev det en stor bit chokladkaka tillsammans med glass och grädde, blev väldigt mätt men det kändes gott att äta något som jag var så sugen på.
Har ätit pizza en gång på hela sommarlovet så nu tyckte jag det var dags för en till :)
Väldigt trevligt hade vi det iallafall.

Nu har jag förresten fått mitt engelska mobil nr så ni som vill ha det kan ju skriva ett inlägg med er mailadress så skickar jag det till er :)
Det betyder även att jag inte längre kommer att ha mitt vanliga nummer kvar just nu.

Sov gott.
Jag skall ta en snabb dusch och sen ska jag lägga mig och kolla på cityakuten, en riktig drömkväll!
Imorgon väntar ju LONDON :D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vill garna ha ditt nr! Har du lust att ata lunch med mig idag? Eller nat annat?

kram

2009-09-14 @ 09:36:41
URL: http://jennyaugustsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0