3 veckor

Här kommer lite bilder

Lördag


Peter Pan statue (känner du igen den från filmen Emma?)


Tog en sväng in på Harrods, dock väldigt kort eftersom det var ganska
så dyrt!

Parad utanför Buckingham Palace


Söndag


Röda telefonkiosker finns det gott om :)

I China Town, där vi även åt mat. Blev kyckling i sötsur sås för mig.
Första gången jag äter ris på tre veckor!

Vid Trafalgar Square

Trafalgar Square

Hann även med en titt på Hamleys, en stor leksaksaffär med 6 våningar fyllda med leksaker. Där fanns allt verkligen! Har aldrig sätt så mycket leksaker förr.

Idag har jag varit här i tre veckor och det är nästan svårt att förstå att tiden har gått s fort som den har gjort.
Visst jag har längtat hem en del men jag har fortfarande känslan av att jag är här på semester.
Känns som att jag skall åka hem vilken dag som helst samtidigt som det känns som att jag har varit häket längre än vad jag egentligen har. Det är svårt att beskriva.

Är ledig imorgon så det blir till att slappa på morgonen, sen skall jag försöka hinna med två träningspass och hinna se en rugby match. Spännande!

God Natt


Kommentarer
Postat av: Malin Lindgren

Vad du få se mycket och uppleva mycket :)Den där leksaksaffären skulle jag vilja vara i :D.



Det måste ha varit oerhört gott med ris då??



Kramiiz// Malin

2009-09-21 @ 00:06:46
Postat av: Filip

här ösregnar det och är grått precis hela dagen. Känn dig lycklig

2009-09-22 @ 22:21:09
URL: http://onefag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0