25 september

Heejsan :)

Vaknade upp och kände mig precis lika dan som jag gjorde igår, dvs ingen träning för mig idag eller till helgen.

Började dagen med havregrynsgröt, jordgubbar och ett glas grapejuice innan jag tog hundarna på en promenad.
Gick sedan iväg och handlade frukt, billigare än sverige kan jag säga :)
Sedan var det strykning idag som var näst på tu.
Det där med att stryka måste jag ha ärvt från min pappa, för det funkar inte hur jag än bär mig åt. Jag är usel på strykning!
Fick ett telefonsamtal av pappa mitt under strykningen vilket gjorde att allt kändes mycket bättre :)

Nu väntar jag på att Björn skall logga in så att jag kan få prata med honom :D
Skall snart göra iordning min fruktsallad med och hänga upp resp ta ner tvätt.

/camilla

Kommentarer
Postat av: Landberg

Stryka är verkligen omöjligt, tror man måste vara mamma för att ens ha en chans att klara av det!

2009-09-25 @ 16:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0