23 september

Var så trött igårkväll att jag inte orkade blogga.

Träningen gick iallafall bra, jobbigt som in i tusan men så är det. När jag kom hem hade de inte gjort någon lunch, så jag fick göra min egen, valde att värma soppa. Det var det eller att steka ägg och äta smörgås men det hade jag redan ätit så många så det kände jag inte för.

Satte mig sedan på mitt rum och såg på andra avenyn, idol hackade så, e förresten svenska idol jag kollar på :)

Idag vaknade jag upp strax före kl 9.00 och gick ner och åt frukost samtidigt som jag kollade på biggest loser.
Nu skall jag strax ut med hundarna, först India en timme och sedan Archi en halv timme, han har inte varit ute på en vecka nu så det blir spännande att se hur han är :)
Sedan väntar dammsugning och att damma bokhyllan.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0