2 veckor

God morgon. idag har jag varit här i två veckor nu och jag måste säga att tiden har gått snabbt.
Även fast hemlängtan och saknad har funnits ibland så har tiden rusat iväg.

Var uppe 06.50 imorse(ställde klockan) för att gå ut och jogga/gå.
Var ute i närmare en timme med blandat jogg, intervaller och gång. Skönt men kallt!

Nu skall jag snart ner till köket och bli serverad LAGAD frukost. Undrar vad det blir denna gången? omelett kanske? vi får se.
Efter frukosten måste jag rusa iväg till tågstationen då jag skall åka med ett tåg till London för att möta upp en del av tjejerna som var med igår :)

Bloggar ikväll igen, skulle tippa på att jag är hemma vid 20.00 - 20.30 engelsk tid.

Pussssss

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vad duktig du är som tränar på morgonen! Det är roligt att se dina London bilder, man riktigt längtar till en storstad. Hörde att Emma ska åka till dig på höstlovet. Kul! Själv har jag varit på Spa hela helgen. Gått omkring i morgonrock och testat yoga och pump...Ha det bra!

2009-09-13 @ 15:32:50
Postat av: S A N N A ♥

Nu har jag utsett kandidaterna i Veckans Blogg!

Gå in och se ifall du är en av dem, och i så fall - börja

fiska röster. Länken till inlägget där man röstar

har du här:



http://sannasrum.blogg.se/2009/september/kandidater-i-veckans-blogg.html



Ha det jättebra! ♥

2009-09-13 @ 17:52:49
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0