10 september

Hejsan.

Eftermddagen gick fort.
Richard och jag letade igenom deras förråd för att hitta hans cykel som jag kunde låna till gymmet.
Blev att jag körde gym idag med eftersom Rosie, friidrottstjejen från england, inte skulle tränna idag.
Körde som vanligt lite mage, sida och rygg + lite annat :)

Till kvällsmat blev det chilli con corne, mumsigt var det fast väldigt starkt. Väldigt!
Mycket mat med, ungefär som tre normalportioner i sverige skulle jag tro.

Pratade med pappa via web cam förrut med, men emma och mamma hade redan gått och lakt sig då såklart så dem fick jag aldrig prata med.

Imorgon skall jag nog åka in till croydon själv eftersom Richard slutar tidigt från jobbet kan jag låta hundarna vara i kenneln vid ett tiden så då åker jag :)
Croydon skall tydligen ha en massa shoppingplatser så det skall jag inspektera imorgon, det ligger hyfsat nära där jag bor också, bara en ca 20 min med tåg :)

Nu skall jag strax sova tror jag, hade tänkt gå upp tidigare imorgon för att ta ut hundarna innan jag äter frukost, lr jag får se hur trött jag är xD
Imorgon skall jag och Richard äta pizza ute på en italiensk restaurang här i närheten eftersom Bev skall på nöjesresa till Dublin hehe.


Ha det fint gott folk :)
Puss & kra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0