Vindruvor och bröd

Idag har tiden gått ruggigt fort. Kom tillbaka vid kvart över 12 efter jogging/gång/handla promenaden ohc började direkt stryka kläder. Jag tycker inte om det, lyckas aldrig få något perfekt. Men dte roade jag mig med i en och en halv timme. Sedan gjorde jag iordning lunch bestående av 2 bullmackor och vindruvor. Jätte gott och jag är såååå mätt just nu.
Hoppas det inte blir allt för stor middag ikväll för då spricker jag.

Nu skall jag iväg till gymmet...wihoo NOT
Känner för att bara soova hela dagen, det är så kallt här idag.

Vad gör ni en fredagseftermiddag som denna?

Bye

Kommentarer
Postat av: matilda

hej hoppas du har det bra !

jag kom nyss hem efter att ha tränat handboll, riktigt jobbigt. Sen på vägen hem åkte jag in hemma hos dig i sverige och hämta t-shirten, den var jätte fin fast den va lite för liten men då blev klara överlycklig och ville prova och den passa jätte bra på henne. Vi får ju betala vad kostade den? Jag skulle gärna vilja ha en ny i större storlek, men om det går bra kanske emma kan ta med sig en hem? Nu ska jag gå och käka ha det jätte bra! :)

2009-10-09 @ 18:48:24
Postat av: maja

Nu har jag badat i vårat bubbelbadkar, snart ska jag ha fredagsmys det är jätte skoj ! hoppas du har det bra! Förresten sprang vi skoljoggen idag jag sprang 3 varv :D

2009-10-09 @ 18:51:08
Postat av: Maja,igen

Jag har tappat en tand som jag drog ut själv. Matilda brukar nämligen dra ut mina tänder. Nu är det bara att vänta på tandfen....

2009-10-10 @ 14:27:39
Postat av: Farmor:)

Det verkar som det händer saker hos dej hela tiden.Tycker du tiden går fort? här går dagarna fort fast jag inte gör så mycket som du..:)



Du får ha det så bra, skall bli roligt när du kommer hem till jul:)

2009-10-10 @ 18:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0