Vilken mysdag

Vilken härlig dag det har varit.
Jag och Emma tog tåget vid halv tio tiden in till london där vi direkt gick och ställde oss i kön till london dungeon. Vi fick köa i runt en timme innan vi kom in men det var det värt. Shit vad nöjda vi var efteråt. Vi båda var lite skraja i början innan vi skulle gå in och i och för sig så var vi de som hördes mest under hela turen men skoj var det. Man gick i stora grupper vilket var tur för vi var lite rädda då vi hörde rykten innan om att man gick 5 och 5 där inne.

Efter dungeon tog vi en fika på starbucks. Jag köpte chai the latte för första gången, har bara smakat en gång tidigare när jag var med linda i gbg :) supergott var det!

Vi besökte sedan tower bridge, trafelgar square, hyde park, buckingham palace, leicester square, Hamleys(leksaks affären med 6 våningar) och Harrods.
Vi stannade även till i croydon på hemvägen för ett besök på Primark och middag. Vi sprang omkring i ca en timme och letade matställen och det hela slutade med spaghetti och köttfärsås för min del och currykyckling med ris för emma.

Hel LYCKAD dag :D
Imorgon väntar london eye och camden market. Lääängtar!

Nu ska vi se på andra avenyn och sedan sova. Är spaghetti i benen.

Kommentarer
Postat av: matilda

hej, hoppas ni har det kul ! jag skulle också vilja vara i london! haha låter ju iallafall som det är lite likt maten i sverige!



har ni sett ngn tröja ni tror att jag skulle gilla, jag gilla den modelen klara hade men ni ksk har sett ngn ännu snyggare ?

Kram matilda

2009-10-30 @ 10:17:16
Postat av: Maja

Det lät verkligen roligt att vara i en sån stor leksaksaffär. Där skulle jag passa bättre än er!;)

2009-10-30 @ 18:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0