Väldigt märkligt

Det gick snabbare med städningen än vad jag trodde och nu sitter jag här och gör mig iordning för en promenad till affären för att köpa vindruvor :D
Tvätten tar dock lång tid, närmare två timmar så den är inte klar på långa vägar, men disken, städningen på rummet och allt annat är färdigt.

Hade förresten en väldigt underlig dröm i natt.
Jag pratade lite med min syster igår kväll och hon berättade att hon skulle ha prov på första världskriget. Eftersom jag minns att jag tyckte att det var anska intressant med första och andra världskriget i skolan så började jag slå up lite fakta om de på internet. Kom ihåg en del saker så jag är nöjd :D
Men iallafall i natt så drömde jag att jag och de andra svenska au pair tjejerna som jag har träffat här var på en sevärdighet här i London där man var med själv i en pjäs. Så helt plötsligt så var vi med i pjäsen och där var Hitler och Stalin också. Är det inte konstigt hur man kan drömma något sådant, antagligen bara för att jag och Emma pratade om krig igår?!

Aja slut strunt ptratat!
Ut i solskent


Foto: Björn :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0