Tunga ögonlock

God Morgon.

Är helt slut och trött. Fråga mig inte varför men mina ögon hade kunnat falla ihop när som helst. Men jag kunde som vanligt inte somna om när jag väl hade vaknat.
Hade tänkt ge mig ut på ett träningspass nu på morgonen, men det ser så kallt ut och så är jag så trött att jag tror det får vänta tills senare eller kanske till imorgon.

Ska strax käka frukost och se på något bra program samtidigt. Är ledig idag men skall följa med ut på morgonpromenaden för att lära mig lite nya platser att rasta hundarna på. Det kan alltid vara  bra eftersom det blir ganska tråkigt att gå till samma varje dag.

Ha en fin dag.
Hur ser vädret ut i Sverige idag? här är det lite halvgrått, inte regn än, och det känns som att det kommer vara kallt utte.

Kommentarer
Postat av: Linda Svensson

här är det klar blå himmel soligt fast asssssssss kalt minus 3 grader XD. pussssar<3

2009-10-14 @ 10:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0