Trafik regler?

Tjabba Tjena Hallå!

Är på strålande humör idag och vädret är fantastiskt. Sol och varmt. Helt otroligt för folk går fortfarande omkring i t-shirts här. Antar att det är lite varmare än vad ni har i Sverige? :P

Promenaderna gick fint men hundarna behöver lära sig lite trafikvett. De måste lära sig att de inte bara kan springa ut i gatan när det kommer en bil farandes i 100 km/h förbi. Det är lite jobbigt, vet inte hur många gånger hundarna har varit nära att bli överkörda tack vare att det helt plötsligt får för sig att gå ut mitt i vägen. Tur att jag har koppel så jag kan dra tillbaka dem på trottoaren, men det är lite jobbigt ibland när jag inte är beredd över huvudtaget.

Archi var hos kiropraktorn igår och de hade tydligen sagt att det var en klar förbättring, så förhoppningsvis är han helt återställd om några dagar :D

Nu är hundarna ute i trädgården och leker och jag städar lite på mitt rum. Behöver även tvätta eftersom nästan alla min underkläder och stumpor är slut. Så det skall jag roa mig med nu.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0