Time

God dag!
Jag har haft fullt upp hela morgonen men nu har jag en liten lucka fram till 13.50 då det är luncdags.

Började dagen med en stor frukost och sedan två hundpromenader. Fick ta Archi separat i en halv timme och sedan India en timme. Archi haltar fortfarande men det verkar inte vara "tån" han har ont i som veterinären trodde från början. Blir kanske ännu en tripp till veterinären i början på nästa vecka.

Sedan gick jag ut och körde ett kort löp pass bestående av 12x 100m + mångsteg, galopp hopp och lite fotstyrka. Får se om jag orkar pallra mig bort till gymmet lite senare idag med :)

Efter träningen var det dags att stryka så har stått i ungefär en och en halvtimme och strykt jeans?!
De var helt omöjligt att få dem raka, så det är en massa veck kvar fortfarande. Hoppas jag inte får något klagomål.

Jag är hungrig som bara den och skall göra banansmoothie, frukt och rostat bröd till lunch. Gott skall det bli.

Har inget mer intressant att berätta just nu, tyvärr hehe.
Bye

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Du får lära dig att dricka te när du är i England. Afternoon tea...Mysigt och gott...

2009-10-02 @ 16:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0