The Phantom of the Opera

Hejsan :)
Ligger här i min säng mätt och belåten. Har just tryckt i mig två mackor, två bananer och ett packet vindruvor.
Snackade lite med familjen också :D

Dagen idag var helt underbar. Mötte upp tjejerna först och vi gick omkring på oxford street och shoppade lite granna. Jag hittade dock inget :P
Sedan åkte vi till Starbucks vid Picadilly circus och åt, kyckling sallad + en milkshake, musmsit värre.

Sedan var det dags för mig att kila vidare till musikalen, eller operan som det var.
Fantomen på operan och hjälp vad bra den var. Det går inte att beskriva. Den var helt underbar, fantastisk och hade allt. Jag brukar egentligen inte vara så förtjust i opera men det här var ett undantag. Satt verkligen och följde med i allt som hände och jag förstod faktiskt det mesta :D
Verkligen värd att se.


Nu ska jag göra mig iordning för sängen. Är hundvakt ikväll då Richard och Bev är på party och kommer hem sent. Hundarna blev tokiga förut när de sköts raketer utanför. Jag tror inte att de tycker om pangpang.

Imorn ska jag upp tidigt för att åka till london igen.
Ha de gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0