Svenskdag

Heeej o go kväll på er :)

Dagen har rusat iväg. Mötte Mats på tågstationen och sedan gick vi och letade efter hans bed and breakfast i typ 45 min..hehe min vi hittade det åtminstone.
Åt sedan lunch på ett cafe, där jag åt kycklingsallad..supergott var det.

Vi mötte sedan upp Rosie för att åka till träningen. Körde 100 m lopp och 80 m lopp idag och det gick väl ganska bra tyckte jag nog. Roligare att träna när det finns någon att köra mot eller någon som tittar på en. Och Klara jag tror nog att han tycker att jag skött träningen ganska bra :) Iallafall så tycker jag att jag gjort det bästa möjliga hehe. Tråkigt att du är förkyld, hoppas att det går över snabbt :/ krya på dig <3

Imorgon åker vi till London. Eftersom han aldrig har varit i London tidigare finns det ju vissa saker som jag måste visa honom :P Sen skall vi träna gym på kvällen också.

Nu skall jag se på andra avenyn och äta frukt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan Camilla :) Nu ska jag snart o Lina ut o äta pizza sen ska vi på BIO se Beck- I stormens öga =) =) Tänker på dig. Ska hälsa Lina från dig som alltid :)Älskar dig<3

2009-10-07 @ 15:29:44
Postat av: Farmor

Ulrika har läst vad du skriver och du verkar ha det bra. Det är väl kul att få besök av en Uddevallabo..!Ha det så bra!

2009-10-07 @ 18:00:40
Postat av: Ulrika

Hej,hej....Jag tror att du är en riktig talang eftersom din tränare kommer och kollar till dig. Ha det gott!

2009-10-07 @ 18:02:38
Postat av: Linda Svensson

hej camilla sakanr digg otroligt mkt. hoppas du har det bra. kanske man kan få hälsa på dig någon gång?(pinigt) pussar<3

2009-10-07 @ 22:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0