Stort TACK

Hejsan!
Vill bara tacka alla så jätte mycket för alla gratulationer, gratulationskort och presenter jag fick igår på min födelsedag. Uppskattar allt otroligt mycket!






Jag måste bara säga att jag blev totalchockad igår när vi mötte upp Bev igår på stationen och hon hade köpt ytterligare en present till mig. Det innehöll halsduken jag har på mig och detta söta armband.
Älskar armbandet. Bev har ett liknande och i början av min tid här sa jag till henne att jag tyckte att det var jättefint för det tycker jag och igår fick jag ett nästan likadant :) Lycklig.

Om man bortser från idag så är det två dagar till som Emma inte är här på. Längtar och längtar och längtar och längtar lite till ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0