Snabba svar

Syrran: Tiden kommer att gå snabbt, fast samtidigt långsamt haha. Det värsta är väl att den kommer rusa iväg när du väl är här. Saknar dig ♥

Jonas: Jag visste att du hade planerat att komma, men inte att du hade bestämt dig. Hade ingen aning om att ni faktiskt hade bokat biljetter förren Lina mailade mig :) sen hade jag ingen aning om att hon skulle följa med heller :D Läängatr tills ni kommer :) Löste sig det med transport från planet?


Ulrika:
Tröjan kostade 7,5 pund :)


Maja:
Vad snäll tandfen var :) Förresten var du väldigt modig som vågade dra loss tanden själv :D ♥


Matilda:
Okey, det var synd att tröjan var för liten, men det är klart att jag fixar en ny :) är det en sådan modell du vill ha? det finns det som är pösigare, mer som träningströjor men de är väldigt vida vid midjan och mycket kortare än dessa, vet inte hur det ser ut riktigt. Sen finns det det som är ännu mer figursydda och sitter jätte tajt. Dessa var de som jag tyckte verkade bäst, men vill du ha vidare får du säga till. Vill bara att du skall bli nöjd :D


Farmor: Jag tycker att tiden går jätte fort här. Eller vissa dagar, som ex måndagar och tisdagar känns alltid sega, antagligen för att det är en ny jobb vecka. Fredagar, lördagar och söndagar rusar alltid förbi och vips så är det en ny vecka igen. På söndag har jag varit här i 7 veckor och det känns som att jag har varit här väldigt kort tid men samtidigt känns det som att jag har varit här för alltid. Tänker massa på dig pch saknar dig :)


Malin:
aa det är skönt att svettas, man känner sig alltid så duktig när passet är klart :) hur är allt med dig nu? fungerar skolan bra? löste på facebook att du brukar träna du med? :D saknar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0