Småträna

Har nyss kommit in efter ca 1 timme och 15 minuters gång/jogg/löpnings runda.
Blev lite backlopp och lite diverse hopp. Häärligt i det fina vädret.

Nu är jag ruskigt sugen på en köttbulle macka med en god banansmoothie till.
Blev lite rädd igår när Bev kom upp på mitt rum och sa att hon fortfarande var mätt sedan lunchen vi åt ute igår och att hon bara skulle göra en smoothie till kvällsmat. jaha tänkte jag då där rycker de sista bananerna, men vilken tur jag hade... hon hade inte använt en enda så nu kan jag fortfarande gör min smoothie, som förresten bara består av mjölk och banan så inga onyttigheter där inte.

Ska ta och städa upp lite i vardagsrummet först, vilken röra det var när jag kom in där i morse.
Behöver egentligen inte städa där idag, men lite hygglig kan jag ju vara...inte alltid jag är på så bra humör som jag är på idag.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0