Ser mörkt ut

Nä nu mina kära är det dags för mig att kolla på film.
Är ny duschad och klar så ska bara krypa ner under täcket så är allt klart :) har den lätta delen kvar vill säga:P
Följer fotbollen också och det ser ju inte ljust ut för Sverige och VM för tillället :/

Lasagnen till middagen var utsökt, inte i klass med pappas dock men ändå :)
Imorgon väntar en biff gryta av något slag.

Imorgon har jag också en tuff dag famför mig. Måste på morgonen ta ut hundarna spearat, dvs två timmar på morgonen och sen en gång på eftermiddagen också, då de måste ha kopplen på sig hela tiden.. vilket i sin tur betyder att de kommer att dra som svin. Blir trött bara jag tänker på det.. men snart är det fredag och då är jag alltid glad :D

Nu behöver jag min skönhetsömn så att jag kommer upp tidigt imorgon
Go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0