se på mig

Tjenaretjenare

Är kvällstrött idag och skall göra mig iorning för att sova nu :D
Har tillbringat den senaste timmen med att lyssna på en massa bra musik, tyvärr funkar inte spotify för mig just idag.. fråga mig inte varför.

Bev och Richard har inte hunnit komma hem än men jag orkar inte vara uppe längre. Jag behöver sova :) Hoppas bara inte hundarna stökar till det i köket bara, med det menar jag gör "olydiga" saker som kissa å golvet etc.

Imorgon skall vi in till Camden market och äta mat. Sist vi var där så hade de massor med matstånd överallt, vi ska även köpa donuths till efterrätt :D Smarrigt! Kan ju nämna att de va riktigt mega stora de där, visar bild imorgon.

Klarade mig faktiskt från att inte äta något godis idag, förutom milkshaken då men den hade jag räknat med. Sen bli det ju munk imorn och tårta på måndag när jag fyller :D Kina mat i china town också :) smarriga dagar framför mig!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0