Sant eller falskt?

Har hört lite skvaller om att det skall ha snöat i Uddevalla, stämmer detta verkligen?
Jag vill också ha snö. Älskar snö!
Vädret här idag är.. hmm lite blandat. Imorse när jag vaknade regnade det, när jag började promenaden med hundarna duggade det och när jag var på väg hem från promenaden, som för övrigt blev 1,5 timmar idag, så sken solen.. hel skumt väder. Nu är det grått igen och blåser en massa.

Idag hade jag tänkt gå ut och springa men jag skippar det. Orkar inte och vädret är så konstigt och kallt. Blir bara gym senare idag istället. :)

Ikväll skall det komma folk från Richards skola på besök. De ska äta fish and chips och ja mer vet jag inte. Men det skall tydligen vara för att det är nya folk som har börjat arbeta på skolan så det blir väl trevligt. Får se om jag är där nere eller om jag går upp på mitt rum och pratar med Emma :)
Richard varnade mig för en viss person som tydligen alltid börjar dansa på fester xD

Nu ska jag göra något vettigt, vad vet jag inte men? kolla facebook?:P
Puss

Kommentarer
Postat av: syrran:)

jaa. det har snöat här idag...lite ovanligt att det snöar i oktober...

2009-10-16 @ 15:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0