Så här ser min dag ut

Morsning korsning på er!

Vaknade kvart över sju imorse lite ovanligt för att vara mig hehe.
Släppte ut hundarna och åt en riktigt lång och stor frukost. Jätte gött var det.
Nu ska jag ta på mig gummistövlar och jacka på en promenix med hundarna och sen skall jag kila iväg till gymmet en sväng.
Sedan ir det hem, äta och sopa golvet.
Btw hundarna bajsade och kissade på köksgolvet så fort de kom in i morse, det var mer än vad mitt tålamod klarade av!

Sedan vi halv fyra är det dags att gå mot tågstationen som skall ta mig till Heathrow och Emma :D

Puss

Kommentarer
Postat av: Malin Lindgren

Vad äter du till frukost? Scones,sylt, te:P Mycket sånt gott i England=)=)



Malin

2009-10-23 @ 14:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0