Så blå kan de aldrig mer bli..

Tjolahopp på er!

Ska vi se. Min dag har gått otroligt fort. Hundarna har varit så lydiga idag så jag tror knappt att det är sant.
Vart jag än tar hundarna får jag höra kommentarer som:
Lovley blue eyes, Beautiful dogs etc. Ganska roligt, men hundarnas ögon är verkligen fantastiska.

Var nere på gymmet en sväng förut. Dock en väldigt kort sådan för jag är så trött och har sån träningsvärk att det känns som att mina ben skall gå av. Vet inte vad jag skall hitta på nu men vila är ett som är säkert. Ska ju in till London både lördag och söndag så då gäller det att vara pigg.

Hundarna har förresten hittat ett tjuvhål där de kan smyga in till grannens tomt. Inte bra för helt plötsligt är hundarna borta. Jag ropar på dem och hundarna kommer tillbaka från grannens tomt. Är rädd för att hundarna skall gräva hål eller bajsa på den andra tomten, då är nog klagomål ett som är säkert!

Är sugen på choklad, lakrits allt möjligt onyttigt. Kanske är jag hungrig? Skall fråga om jag kan ta chili con cornen som blev över från igår för i kylen såg jag några fritterade biffar med lök och grejs.. inte så lockande idag faktiskt.

Nä nu skall jag slappa.
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0