Paket

God kväll allesammans!

Kvällen var hemsk typ. Började bra men slutade i katastrof.
Hundarna kissade på golvet, eller inte golvet utan på heltäckmattan!!!!!!!
Satt länge och förökte få bort lukten och det är bara att hålla tummarna för att det lyckades. Annars vet jag inte va som händer.
Nu ska jag och Emma ova, hon ligger och läser här bredvid.

Fick förresten ett paket till idag på min födelsedag (emma var lite sen med att lämna det för hon ville hålla det hemligthon är lite lurig ibland hon).
Paketet var från Björn
Har ingen bild just nu, men det kommer upp inom kort! Blev övermegalycklig och det var så fint.
Älskar allhopa och med det kommer jag vara snyggast i London imorgon.
Det innehöll ett armband (som jag fullkomligt älskar), ett par örhängen och ett halsband.
Du skulle bara sett hur glad och överrakad jag blev Björn, tack så mycket♥

God natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0