över 12

Nu är klockan mycket.. hoppas jag orkar pallra mig upp imorgon.
Fick en jätte tallrik med blandad kina mat, kyckling i sötsur sås, nudlar, ris, räkor och något friterat. Väldigt gott men kändes sådär lagom nyttigt.

Har pratat med Björn nu i en halvtimme :D höjdpunkten på hela dagen typ.
Det enda var att min data va slut på batteri efter en stund och när jag skulle ladda den upptäckte jag att någon hade tagit adaptern. Bev och Richard behöver den till sina el tandborstar.. de enda jag undrar då är varför man köper el tandborstar utomlands?

Nu skall jag sova..även fast jag inte alls är trött.. men måste som sagt orka upp imorgon med.
Nattinatt


Varför känns det alltid så mycket mysigare att krypa ner under täcket när det är nybäddat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0