Ovanligt i gymmet

Haha när jag var på gymmet här om dagen hände en så rolig sak. Eller rolig är den kanske egentligen inte men iallafall. När jag låg där på en matta och gjorde rygglyft kom det in en ny person i gymmet. Jag han aldrig se han innan han gick förbi mig men när han hade gått förbi såg jag ryggen på han. Han hade på sig en röd hood tröja där det stog "sexy Back" på,fin skor och jeans.
Han tog av sig tröjan och under hade han ett tajtlinne. Haha inte för jag vill klaga men det såg så ruskigt roligt ut, ofta man bär sådanna kläder till ett gym och för det andra vem tränar med jeans och finskor?

Är helt slut idag. Har knappt orkat röra ett finger sen min timme i gymmet förut.
Segdag helt enkelt men det behövs det med ibland. Nu är det ju jobb som gäller i en vecka framöver då familjen är bortrest!

Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0