Onsdag i London

Hej..

Dagen idag började med att jag gick upp, åt frukost och började se på törnrosa.
Mötte mats nere på tågstationen vid kvart i tio och en timme senare anlände vi i London. Jag visade han runt till det mest kända sevärdigheterna så som: Big ben, Buckingham Palace, Tower Bridge och Picadilly Circus. Vi åt även middag i China town, blev kyckling med sötsur sås.. min favorit bland kina maten.

Sedan åkte vi tillbaka till Caterham och jag gick in i mataffären för att köpa vindruvor, som jag ligger och smaskar på här nu :P
Sedan gick vi bort till gymmet, var lite krångligt eftersom man var tvungen att vara medlem för att få gå in där.. men vi lyckades lösa det så mats fick gå in han med.

Efter gymmet fick jag massage. Var ett bra tag sen sist så det behövdes och nu känns kroppen piggare :)

Imorgon väntar jobb igen, så nu skall jag fortsätta på mina vindruovr och fortsätta se på törnrosa :D
Ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0