Omöjliga hundar

Var ute och gick i över två timmar förut :)
India var helt tokig och näst intill omöjlig idag d¨å hon började skälla på allt. Jätte jobbigt verkligen!
Helt plötsligt kunde hon börja skälla på bussar som åkte förbi, människor som ville klappa hunden och så klart andra hundar som gick förbi som vanligt. Vi mötte även hästar på vägen, vilket gjorde att vi fick ta många omvägar då hon blev ännu värre när dem kom. Det var nästan omöjligt att få tyst på henne.
Just sådanna dagar är det jobbigt med India. Ensam är hon som en ängel men så fort något annat/någon annan kommer blir hon väldigt jobbig och nästan lite pinsam.
Archi däremot är alltid jätte duktig, förutom när han drar som en tok, men han har blivit mycket bättre det senaste måste jag säga :)

Nu har jag slängt in en tvätt i tvättmaskinen och bytat sängkläder samt städat upp lite i mitt rum.
Skall snart springa ner till affären och köpa fler vindruvor tror jag, var så himla gott igår kväll. Fast idag får det bli till lunchen istället :)
Var förresten överlycklig igår när jag fick kyckling i sötsur sås på kina restaurangen och kycklingen var stekt och inte friterad. Det helt klart godaste jag ätit i kinamatsväg så här långt.

Nä nu är dete väl dags att plocka ner lite kläder som jag tvättade i tisdags och sedan gå till affären.
Får se om det blir gymträningen eller arena träning ikväll. Rosie hade inte bestämt om hon skulle träna så vi får se :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0