Nu är jag superglad :D

Okey just NU blev denna dagen så mycket bättre.
Läste just min mail och såg att jag hade fått mail av Lina :D
Där stod följande:
Jag och Jonas skall åka till england den 6 november och stanna en vecka. Vi skall bo på bed and breakfastet där du bor :D aaaa jag blev så fruktansvärt glad, så nu är mitt humör på topp igen.

Jag ligger i sängen och tuggar på min 5 e macka. Kan inte förstå varför jag är så hungrig idag. Har gjort i ordning en sjätte macka med och massor med ost. Det finns ju ingen osthyvel så ostskivorna blir väldigt tjocka men idag var det gott för jag var så sugen..men inte så nyttigt direkt..

Efter lunchen skall jag ta en promenad med dogsen och sen ska jag kila iväg till gymmet en sväng.
Byebye

Kommentarer
Postat av: Jonas

Har inte jag sagt det massa ggr då???

2009-10-12 @ 17:02:30
Postat av: Ulrika

Vad kul att du ska få besök! Hur mycket kostade tröjan som du skickade till Matilda?

2009-10-12 @ 19:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0