Mr Machoman

Tjenare

Dagen idag går fruktansvärt segt, antagligen bara för att emma kommer imorn hehe.

Gymmet gick hyfsat idag, svettades så det riktigt rann och droppade idag. Ganska ovanligt att svettas så mycket för mig, men efteråt var det gött!
Det var en man som började prata med mig på gymmet idag. Jag har sett han där varje dag på gymmet sedan i måndags och uppfattningen jag fick om han från början var att han var en riktig pressare, med det menar jag en som står och pressar tunga vikter och är lite små snobbig sådär.
Jag blev ganska förvånad när han plötsligt säger till mig
- Du sitter och dagdrömmer, du brukar alltid se ut att vara så fokuserad. Jag trodde du kanske tränade till OS..haha!

Vi pratade en del och det visade sig att han var riktigt trevlig. Han berömde min engelska och sa att han hade varit i Sverige flera gånger. Han reste tydligen mycket i jobbet.
Stod och pratade med honom i säkert 10 min men det var kul. Blir ju inte så mycket prat nu när familjen är borta. Förresten kunde han till och med en del svenska ord hehe.

Nu ska jag försöka få lite gjort här. Städningen har gått mindre bra kan jag säga.. hehe
Hörs efter att jag har tagit ut hundarna.


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej!

Kul att du gillade det som vi skickade till dig!Boken är ju lättläst...Lite smårolig.Ha det så skoj med syrran!

2009-10-22 @ 17:49:21
Postat av: Malin Lindgren

Kul och träffa nya människor=)Kul och höra att engelskan verkar gå bra ;) Du är duktig Camilla!!

Så roligt att Emma kommer idag till dig, hoppas ni får mycket syskon mys tillsammans:)



Massa Kramar Malin Lindgren

2009-10-23 @ 09:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0