Min födelsedag

God Morgon!
Gick inte upp förren ungefär 5 minuter sedan så ska strax göra mig frukost. Jag är typ ledig idag eftersom richard erbjöd sig att ta ut hundarna :) därför jag fick sovmorgon och det behövdes för vi kom hem sen igår.

Det hela började med att vi gick och bokade bord på en kina restaurang för att sedan gå till en pub för något att dricka, apelsinjuice för min del.
Sedan gick vi tillbaka till restaurangen och åt. Förrätt med kycklingspett, revben, torkad sjögräs och vårrullar. Jag blev mätt på bara det kan jag säga. Sedan var det huvudrätt då jag tog kyckling med sötsur sås, inte allt för ovanligt när det gäller mig, dock var kycklingen friterad men det gick ändå. Alla tog liksom av allas mat.
Jätte gott var det iallafall.

Sedan vid halv åtta började musikalen och den var bra. Den var mer en show m transvistiter och mer fartfylld änd fantomen på operan, men jag måste ändå säga att jag gillade fantomen på operan bättre. Priscilla var lite för överdriven ibland när det gäller min typ av humor^^ men den var ändå bra och ibland skrattade jag massor :)

Nu ska jag ta o göra mig en stor frukost och sedan trava bort till gymmet och köra lite blandpass, för kallt att gå ut och springa idag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0