midnatt


Midnatt i Sverige, 23.00 här i England!
Nu ligger jag i sängen och skall snart stänga av datorn för att sova. Ingen film idag :/ såg på Tarzan igår förresten, grymt bra film..
Träningen gick kanoners, var ett lätt pass idag :)
Men nu blir det inga arena pass på ett tag. Rosie åker till tyskland nästa vecka (de har 2 veckors lov) och sedan veckan efter är Emma här :D får väl se om hon har lust o hänga med på ett pass kanske?
Glöm inte träningsgrejer ifall^^

Denna dagen har vart den bästa arbetsdagen denna veckan hittilla iallafall, de tycker jag om :)
Imorgon hoppas jag att det blir precis likadant. Det är ju fredag. Fredagar får en att bli lycklig, glad och allt vad det nu heter.

Nä, nu e jag riktigt trött
hörs imorn


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej, måste bara fråga var du tittar på disneyfilmerna nånstans? Har hittat massor med bra "vanliga" filmer, men inga disneyfilmer ;) Kramar

2009-10-16 @ 12:14:28
URL: http://amandariinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0