Lördag

Jag och Emma vaknadeupp för exakt en timme sen. Vi var båda väldigt trötta eftersom vi båda två låg och pratade ganska länge igår.

Hämtade upp henne på flygplatsen och jag blev så glad när jag fick se henne komma att jag fick tårar i ögonen.
Vi åkte tillbaka till Caterham och tog ut hundarna på en promenad direkt. Emma älskar hundarna!
Efteråt skulle vi värma fryspizza som vi har haft i frysen en evighet men då upptäcker vi att någon har tagit den ena pizzan. Typiskt.
Vi gav oss därför ut för att handla pommes som Emma var sugen på och vi gick in på närmsta fish and chips ställe och beställde kycklingbröst och stor pommes. Kan ju bara meddela att en liten pommes hade räckt för den stora var typ megastor. Tänk typ ett kilo^^
Så vi fick slänga över hälften för ingen orkade mer. Jag kan ju nämna att jag åt pasta med pastasås och grönsaker + massa pommes hehe.

Idag är vädret uselt. Det regnar men är inte så farligt kallt.
Nu ska vi ta ut hundarna
Hörs senare

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej! Vad skönt att resan gick bra för Emma. Farmor berättade att Emma hade varit så lugn, trots att hon reste själv. Tror nog att farmor var betydligt mer nervös än Emma. Modigt av dig Emma! Hoppas att ni får några roliga dagar tillsammans! Nu ropar Maja. Hon sitter och ser på Snövit och den måste vara superläskig för hon låter helt skräckslagen...

2009-10-24 @ 14:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0