London Eye

Idag började jag och Emma dagen med att gå upp 8 på morgonen. Emma var trött medan jag var pigg som en mört. Käkade frukost och gjorde oss iordning för London.

Kom till london vid 11 tiden och ställde oss då i kö till london eye. I biljettpriset ingick även en 4D film om london. Ganska så roligt eftersom man i 4D filmer även kan känna om det blåser, regnar osv. Lite roligt när det började skvätta vatten hehe.
London eye gav en otroligt bra utsikt över HELA london. Fantastiskt.

Efter Eye åkte vi tunnelbana vidare till Camden market, jätte stor marknad där jag för några veckor sedan köpte den stora donuhten.
Vi började med att äta lunch och sedan gick vi omkring i timmar och tittade i de olika stånden. Hade tänkt köpa donuhts men de sålde inga idag! Blev besviken.

När vi kände att vi hade tittat klart åkte vi till Westfield, ett superstort shoppingcentrum, och när vi kom in möttes vi av massor av musik. Det var artisten Beverley Knight som var där och sjöng. Varken jag eller Emma visste vem hon var först men vi båda älskar låten hon sjöng.Här kan ni höra den
http://www.youtube.com/watch?v=zcnYOXhpzwI

Vi åkte hem efter det och nu sitter jag här medan Emma plattar mitt hår. Så skönt när någon pillar i det!
Efter ska jag blåsa hennes hår och sen ska vi mysa lite med film(?) om emma orkar hålla sig vaken vill säga. Hon har haft väldiga problem med tidsskillnaden på en timme xD varje kväll vi har suttit nere i soffan och tittat på tv har hon lyckats somna. Snarkar gör hon med :P:D

Imorgon åker vi in till london ännu tidigare än idag eftersom affärerna inte har öppet lika länge pga av halloween.

Go Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0