jag orkar inte.

Idag är ingen bra dag. Jag har verkligen vaknat på fel sida och är irriterad...på hundarna.
Ända sedan jag vaknade imorse har allt gått fel.
Bev kom in och väckte mig på morgonen för vi hlömde busskortet igår, när de hade gått till jobbet började hundarna skälla som tokiga vilket gjorde att det var omöjligt att somna om. De hoppade upp på mig med sina smutsiga tassar när jag kom ner i köket för att hämta frukost så min helt rena nytvättade kläder blev helt smutsiga. På promenaden drog dom hela jäkla tiden så jag får typ brännmärken i händerna efter kopplen, India gjorde yl ljud ifrån sig under hela promenixen och skällde på allt som kom förbi. Och inte nog med de, ja ska ta ut dem en gång till sen... varför idag när jag inte är på mitt bästa humör?

Nu ska jag städa badrummet.............................................................................................................................!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0