It is my time

Heeej!

Nu skall jag snart klä på mig (har fortfarande pyjamas tröja) och låsa in hundarna i kenneln för att gå ner och möta Mats på tågstationen. Blir väl lunch kan jag tänka mig och sedan får jag sticka tillbaka till hundarna igen.
Regnar fortfarande som bara den, eller det går i perioder.

Har hunnit med att dammsuga och se en del på tv faktiskt :P blev så hungrig så jag tog 4 mackor o satte mig framför ett bra program :)

Har även suttit och försökt lösa fysik problem som Emma har till imorgon och jag klarar dem inte :/ jag fattar inte hur man kan glömma bort saker så fort... i och för sig var det saker vi lärde osss i typ ettan så det är ju några år sedan men endå...helt galet jue. Man känner sig ju inte direkt smart!

Hörs efter träningen ikväll

Kommentarer
Postat av: klara :)

Hej!

Tycker din tränare att du har skött träingen? Jag har egentligen träning men jag kan inte gå på den för att jag har ont i halsen och är förkyld :( ha det bra!

2009-10-06 @ 19:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0