Hur är er dag idag?

Hur mås de?
Här är allt prima och jag längtar till helgen :)
Det är ju denna veckan jag skall på fantomen på operan på lördagen och sedan på måndag Priscilla. Sen skall jag träffa tjejerna också. På lördagen träffar jag Sanna en stund innan musikalen och sedan på söndag blir det en heldag med flera utav tjejerna :D

Kom nyss in efter ett kortkort träningspass. Helt slut vart jag efteråt men gym blir det ikväll ändå. Skall ner till centrum också och inhandla munskölj och tandtråd, det är sådana där roliga saker man vill spendera sin lön på...NOT!

Nu väntar mat, är vrålhungrig. ska även se klart på Alice i underlandet :D


Min klänning jag köpte i söndags.
Dåliga bilder men jag gillar den mycket :)

Kramar

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej igen!

Känner mig lite lost med är inte säker på vad punden står i. Det kostade väl att skicka tröjan också? Vill du ha svenska pengar eller hur gör vi? Ha det bra! KUL att du verkar trivas!!!

2009-10-14 @ 19:12:55
Postat av: Maja

Vilken fin blå klänning du har köpt! Idag har jag och min kompis Wilma lekt prinsessor.Puss!

2009-10-14 @ 19:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0