Harry Potter

Idag har jag mått prima. Eller näst intill iallafall. Fortfarande snorig och tät i näsan, vill aldrig ge med sig.

Efter hundpromenaden städade jag badrummet och sedan jag ner till en av mina favorit affärer, Superdrug
Fick med mig lite nödvändiga grejer som tandkräm, deodorant och shampo.. köpte även handsprit.

Igår när vi var i London åkte vi till kings cross, tågstationen där dom spelar in Harry Potter. Ni vet från första filmen då de springer igenom "väggen" för att komma till perrong 9 3/4.
Gissa vem som nästan kom igenom? :P
Häftigt att de gjort en typ turist grej av det :)


Jag är nog lite halvmagisk sådär :P


Kommentarer
Postat av: Sara

Gud är du Au pair i England? :D vad kul! hur länge ska du vara där? fräckt med tågstationen också ;)

2009-10-05 @ 20:13:06
Postat av: Camilla

Haha japp det är jag :) skall stana här till slutet av mars. Så det blir ugefär 7 mnader som jag är borta.. hehe! Hur går allt för dig? :D

2009-10-05 @ 20:29:07
Postat av: Linnéa

Dit vill jag! Gud va Coolt! :D

2009-10-05 @ 23:16:05
Postat av: Linnéa

Dit vill jag! Gud va Coolt! :D

2009-10-05 @ 23:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0