Godaste brödet hittills

Nu har jag fått bekräftat att Rosie skall träna idag. Nästan så jag hade hoppats på att det inte skulle bli någon träning eftersom jag vet att det är jobbigt idag :P
10 x 15 sek, vila 15 och 9 x 50 sek, vila 30
Låter kanske inte så jobbigt, men det är det. Iof är det jobbigt att köra gym med, fast på ett helt annat sätt.

Gick bort till Tesco förut och handlade vindruvor, som nu är slut. Är så fruktansvärt gott!
Sen köpte jag även bröd. Färskt bröd, en sådan där lite bulle ni vet. Det godaste brödet jag ätit sen jag kom till England hlet klar. Blir kanske att jag köper en sådan imorn med till lunch, eller två och skippar vindruvor :):P


Här är utanför Westminister som jag och Mats var utanför i onsdags.

Nu skall jag fortsätta slappa tills träningen börjar. Ha de gött

Kommentarer
Postat av: Christer

Mats var här med bl.a tröjan förut. Den är skitfin och passar perfekt. Tack så mycket!!

2009-10-08 @ 21:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0