Flitigt & fattig

Hej snyggingar!

Har vart nere i ventrum och blivit några pund fattigare samt varit flitig på gymmet. Härligt att svettas och bli helt slut i kroppen. Det jag älskar med träning är att det är så avkopplande. Jag menar trots att man svettas som bara den och man önskar att man var någon helt annan stans, så blir man mindre stressad och man blkir gladare. Iallafall blir jag det :)

Nu ska jag äta lasagne, mums! gjord på qournfärs eftersom det innehåller mindre fett än vanligt köttfärs(?) och familjen här tycks vara rädda för fett eller något.

När jag tränar på gymmer är det alltid massa olika låtar som spelas och jag har upptäckt många nya som jag verkligen tycker är bra. Här är ett exempel, den släpps 19 oktober!:)

http://www.youtube.com/watch?v=XMiy_UsrPDs&feature=related

Nu är det mat tajm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0