Ett paket i brevlådan :D

Idag när jag kom hem ifrån hundarnas morgon promenad möttes jag av en trevlig syn när jag öppnade bervlådan, jag hade fått paket :D
Paketet var från min kusiner och jag var som ett litet barn på julafton när jag såg det och ville öppna det så fort som möjligt.
Det innehöll godis, en bok, en skvallertidning och ett fint kort med bilder på mina kusiner och en jättefin ritad teckning :D



Snacka om att jag blev glad:D
Boken har jag redan börjat läsa på och den verkar riktigt bra, precis min typ av bok :D
Godiset kan jag knappt hålla mig med, det riktigt vattnas i munnen när jag ser lakritsen och marabou chokladen.
Tack så hjärtligt mycket♥


Kommentarer
Postat av: Josefin Cederberg

Ååh, en svensk skvallertidning!! :P Jag har läst den boken (fast på engelska) tyckte den var riktigt bra!! Fast jag tycker väldigt mycket om alla hennes böcker :P Kraam!

2009-10-21 @ 21:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0